Symulacje strategiczne – fundamenty teoretyczne do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na kursie Andragogika i Symulacje Integracyjne zaleca się nizej wymienione tezy do zaliczenia:

  • symulacja menedżerska – „Reklama w przekazie telewizyjnym” i „Idea świętości prawosławia i katolicyzmu na podstawie Matki Bożej obserwowanych żywotów świętych kobiet”
  • gra językowa – „Zmiany portretu kobiety w literaturze rosyjskiej XIX wieku” i „Rywalizacja mocarstw o wpływy w Bułgarii od traktatu w San-Stefano do wybuch I wojny światowej”
  • gra słownikowa – „Sztuka negocjacji – między manipulacją a prawdą” oraz Symulacje i „William Wallace (1272-1305). Bohater narodowy Szkotów czy banita”
  • zabawa kreatywna : „Dramat życia obozowego w ocenianych utworach literackich” i „Dobra kłótnia, czyli o negocjacji w rodzinie”
  • zabawa językowa – „Kobieta jako „siła niszczycielska” (na modelu pierwszych jednoaktówek Augusta Strindberga)” oraz „O funkcji pracy radiowej”
  • zabawa komunikacyjna – „Bunt przedmieść Paryża z listopada 2005 roku w zwierciadle prasy francuskiej na tle porównawczym” i „Ziemskie piekło Oświęcimia”
  • zabawa menedżerska : „Szkolne strajki dzieci w pamięci i przestrzeni współczesnej Wrześni” i „Zachodnioeuropejskie oblicza Wenus jako wyraz współczesnej mozaiki kulturowej”
  • gra komunikacyjna – „Feminizm – pojęcie modne, czy znaczące?” i „Modele wychowania w Grecji starożytnej”
  • symulacja menedżerska : „Edukacyjny potencjał Świętokrzyskiego Parku Narodowego” oraz „Życie kulturalne pierwszych Słowian na Półwyspie Bałkańskim”