Ćwiczenie metodyczne – dydaktycy – kierunek zajęcia integracyjne


SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie analizy krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:

  • Magiczne drzewo; Andrzej Maleszka
  • Solista; Joe Wright, Ile drzewa naciąłby świstak. Uwagi na temat nowego języka; Werner Herzog
  • Prawdopodobnie diabeł; Robert Bresson
  • Kochaj i rób co chcesz; Robert Gliński, Straceni chłopcy; Joel Schumacher
  • Dom wariatów; Andriej Konczałowski
  • The Doors; Oliver Stone, Światełko w tunelu; Mike Robe
  • Good Night and Good Luck; George Clooney, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
  • Duchy Mississippi; Rob Reiner
  • Długi pocałunek na dobranoc; Renny Harlin, Czekolada; Lasse Hallström
  • Piknik pod Wiszącą Skałą; Peter Weir
  • Bulgarski pościkk; Z.F. Skurcz

    SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
  • Joplin, Janis, Joplin In Concert, Houk, Transmission Into Your Heart
  • Green Day, Dookie, Dżem, Whisky, Pulp, Different Class
  • Niemen, Czesław, Niemen Enigmatic, Hollies, The, Stay With The Hollies, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Lady Pank, Kryzysowa narzeczona

    PROBLEM NR 3: – Kwestia jasnego prezentowania naukowych instrukcji. Stworzyć przekonującą nie tylko lekarzy zasadę użytkowania wybranej znastępujących substancji medycznych:

  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 12.2, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna – produkty do stosowania doodbytniczego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 88.1, Penicyliny półsyntetyczne doustne – stałe postacie farmacutyczne
  • 186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
  • 26.0, Witamina B12 – cyjanokobalamina