SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie analizy krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:
Magiczne drzewo; Andrzej Maleszka
Solista; Joe Wright, Ile drzewa naciąłby świstak. Uwagi na temat nowego języka; Werner Herzog
Prawdopodobnie diabeł; Robert Bresson
Kochaj i rób co chcesz; Robert Gliński, Straceni chłopcy; Joel Schumacher
Dom wariatów; Andriej Konczałowski
The Doors; Oliver Stone, Światełko w tunelu; Mike Robe
Good Night and Good Luck; George Clooney, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
Duchy Mississippi; Rob Reiner
Długi pocałunek na dobranoc; Renny Harlin, Czekolada; Lasse Hallström
Piknik pod Wiszącą Skałą; Peter Weir
Bulgarski pościkk; Z.F. Skurcz
SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Joplin, Janis, Joplin In Concert, Houk, Transmission Into Your Heart
Green Day, Dookie, Dżem, Whisky, Pulp, Different Class
Niemen, Czesław, Niemen Enigmatic, Hollies, The, Stay With The Hollies, Sting, …Nothing Like The Sun
Lady Pank, Kryzysowa narzeczona
PROBLEM NR 3: – Kwestia jasnego prezentowania naukowych instrukcji. Stworzyć przekonującą nie tylko lekarzy zasadę użytkowania wybranej znastępujących substancji medycznych:
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
12.2, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna – produkty do stosowania doodbytniczego – stałe postacie farmaceutyczne
23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
88.1, Penicyliny półsyntetyczne doustne – stałe postacie farmacutyczne
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
26.0, Witamina B12 – cyjanokobalamina