Scenki szkoleniowe – materiały do pracy dyplomowej


Potwierdzamy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Doświadczalne rekomenduje się następujące publikacje do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa decyzyjna – „Stereotypy niemiecko-polskie” oraz „Poezja Polska i macedońska II połowy XX wieku”
  • zabawa decyzyjna : „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ” i „Formy wojen informacyjnych w nowych mediach”
  • zabawa komunikacyjna – „Optymolizacja serwisów internetowych na przykładzie witryny E-Bankier.pl” oraz Gry i „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu”
  • gra słownikowa – „Rywalizacja mocarstw o wpływy w Bułgarii od traktatu w San-Stefano do wybuch I wojny światowej” i „Kultura Romów (Cyganów). Obyczaje i tradycja”
  • symulacja lingwistyczna : „Reklama w przekazie telewizyjnym” i „Reklama w przekazie telewizyjnym”
  • zabawa słownikowa : „Kreowanie wizerunku polityka na modelu Facebooca” oraz „Ikony popkultury w kulturze masowej”
  • symulacja językowa : „Obraz kobiety w prasie katolickiej na modelu miesięcznika „W drodze” w latach 2006-2009” i „Porównanie warunków pobytu kuracjuszy w Uzdrowisku Nałeczów i w Uzdrowisku Ciechocinek”
  • gra lingwistyczna : „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego” i „Stereotyp Szwecji i Szweda w najnowszej literaturze polskiej”
  • gra edukacyjna : „Filmowy wizerunek postaci Jamesa Bonda” oraz „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny”